آواتار های انیمیشنی

Home ϟ E-mail ϟ Archive ϟ Titles ϟ Profile




★ـ☆گالریـ میســـ♥ـ عکاســــــ☆ـ★

خوشـــ اومدینـــــ دوستان گلــ♥ــــ

آواتار های انیمیشنی

اواتار های انیمشنی دختر و پسر خیلی زیاد و خیلی قشنگ

 

                       

 

                     

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

نيلوفر-دختري از شهر غم...
ساعت16:27---26 بهمن 1391
سلام دوست عزيز.من دوس دارم با شما تبادل لينك كنم.به وبم سر بزنيد.


www.my world2.loxblog.com


دنياي من...دختري از شهر غم


اگه تو اين نظر وبم باز نشد ميتونيد لينكم كنيد و به وبم سر بزنيد.اگه خوشتون نيومد لينكمو حذف كنيد.


فقط يه چيز:چطور لوگوتونو تو وبم بذارم؟؟؟
پاسخ:عزیزم فکر کنم آدرس وبتو اشتباه نوشتی..لینکم که میکنم میگه همچین وبلاگی وجود نداره...بهتر نبود آدرس وبتو تو قسمت خودش وارد می کردی؟


sadaf
ساعت20:16---16 بهمن 1391
سلام تینا جون وبلاگت خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگ بود مرسی رکه به وبم سر زدی راستی من تبادل لینک مردم حالا نوبت تو هست منتظرم کردی خبرم کن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ ^.^ سه شنبه 10 بهمن 1391 ^.^ 16:11 ^.^ تینا ^.^